View unanswered posts | View active topics It is currently Fri Jan 19, 2018 7:13 pm

Forum rules

No references to illegal activities, no illegal activities of any kind, no excessive badmouthing towards other users, no badmouthing of other companies.

Reply to topic  [ 1 post ] 
kker vi os tilbage 
Author Message
Iso-Tones Regular

Vi bruser i den mobile "posh wash" enhed, sidder p? strandstole, drikker lager og klapper i stragglers. Folk h?nger om p? bl?rede h?le med solbr?ndte ansigter og vasket h?r. Det er som en sommerfestival organiseret i en ulykkesafdeling.

Mod 10:00 vender regnen Nike Air Max Command Mujer tilbage og vi tager til vores telte, lyden af ??snorking mingler med den fjerne Nike Free 3.0 V2 Heren torden. Op p? h?jderyggen har de h?rdf?re sj?le 100 km i et enkelt skud en h?rd tid - en hailstorm pelter dem med marmorformede isbolde, og en af ??pitstopperne bl?ser over.

Klokken 5 om morgenen tr?kker vi os tilbage til vores f?dder og leder tilbage ud p? stien. Efter at have krydset Themsen er vi nu p? North Wessex Downs. Det er fantastisk. Solen er h?j, og det tavse, tomme spor er foret med r?vkl?ver, tistler og ko persille. Nogle ser hjorte og harer. Vi g?r n?sten p? en d?d dr?bte.

P? nuv?rende tidspunkt, dybt ind i den anden dag er vi alle s? spredt ud, at Tom, Alan og jeg finder os alene p? h?jderyggen. H?jt over vi ser r?dt drager omkring. "M?ske er de gribber", jeg griner, n?r Adidas Zx Flux Womens vi stak p? under den br?ndende sol - p? et tidspunkt n?r det 34C. P? og p? Adidas Ultra Boost Damen og ... for at v?re ?rlig har vi f?et nok - 75 km kommer og g?r 80, 85 ... forbi Nike Air Max 95 Femme graven p? Waylands Smithy, over White Horse i Uffington, rundt Barbury Castle, 90, 95 ... og s? endelig 99 , og endelig slutningen og de magiske sten af ??Avebury.

I den store fl?j af eufori l?gger jeg mine h?nder p? en sarsens og f?ler en m?rkelig hedensk forbindelse, der l?ber tilbage gennem ?rtusinderne ... eller m?ske er det bare udmattelse. Det har v?ret en fantastisk begivenhed, men stjernen har v?ret denne utrolige gangsti.

Thu Dec 07, 2017 10:14 pm
Profile
Reply to topic   [ 1 post ]